مدیریت ارتباطات مشتری ( CRM ) 25 ص

مدیریت ارتباطات مشتری ( CRM ) 25 ص

فرمت فایل: ورد - Word   کتاب سبز - قابل ویرایش )    تعداد صفحه : 24مدیریت سازمان موضوع : ارتباطات نام استاد : جناب آقای دهری گردآورندگان : محمد رضا زمانی – ابراهیم بسام راز خرداد 1386 مدیریت ارتباطات مشتری ( CRM ) Customer Relationship Management مرحله طراحی مجدد فرآیندهای سازمان بر مبنای اهداف CRM بهترین نتیجه را برای سازمان در پی خواهد داشت. سیستم های CRM فعلاً دارای 5 موتور اصلی و استاندارد به شرح زیر است که به احتمال زیاد در آینده تغییر کرده و...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد